Thursday 16 February 2017

Käesolevas artiklis ma tahan rääkida IT ja tehnoloogia projektide kohta, mis minu arvates oli halvasti realiseeritud. Projektide kohta mis ei suutnud maksimumi  saada, kuigi neil oli selleks kõik võimalused. Kõik allpool kirjeldatud, see on minu isiklik arvamus ja võibolla ma kusagilt eksin. Nende seisukohast, saad sa alati jatta kommentaare ja kes teab, võib olla ma muudan enda arvamus.



Esiteks tahaksin rääkida täielikust läbikukkumisest Microsoftis. Sel hetkel, kui ta oli eostatud välja lasta selle operatsioonisüsteemi nagu Windows Vista. Algse süsteemi nimi oli  Longhorn ja Microsoft plaanis startida  süsteemi juba 2003. aasta lõpus. Aeg tiiksus, kuid süsteem, mis oli lubatud, turul ei olnud... Kõik avaldused ja vastused Microsoft Corporationist oli ebamäärased ning edasi lükatasid tootmise aega. In the end, Vista (tuntud ka kui Millenium 2) läks müüki 2007. aasta lõpus. Inimeste ootused, kes on oodanud seda operatsioonisüsteemi ei olnud põhjendatud .... Süsteem ei meeldinud inimestele päris algusest... 
Millega se oli seotatud? ... 
 Minu arvates põhjused on ilmsed:
1. Liiga pikk ootamise aeg ... Pidev viivitused ja ebamäärane lubadused, närveerisid inimesi. Ja juba algusest, kui süsteem jõudis turule, kõik  hakati otsima igasuguseid vigu ja bug-i...
2. Halb ühilduvus erinevate seadmetega. Hoolimata asjaolust, et Opsüsteem arendatati aastaid. Alates selle vabastamist, paljud seadmed ei töötanud Vistaga, kuna ei olnud  õige draiverite.
3. Süsteemi nõuded. Minu arvates nad olid liiga suurendatud. Tavaline statistilise kasutaja, oma tavalise arvutiga ei suutnud korralikult töötada vistaga, sest süsteem kasutas liga palju resurse. Microsoft lihtsalt ei võtnud arvutamisele keskmise kasutaja koduarvuti...

Minu teisel kohal ma saan nimetada PlayStation Vita. Vita on kaasaskantav mängu konsool, mis siiski toetab kasutamist teiste programmide mis on kasulik igapäevaelus. Vita ilmus 2011 - täiustatud versioon tema vanema PSP konsooli, mis ilmus lõpus 2004a.  ja ajal 2013 oli 80 miljonit müüki. Esialgu planeeriti võima platvormi mis  suudab toetada täis mänge kõrglahutusega. Ja Sony, tundub mulle, ootas tulemusi, kui mitte suurem siis kindlasti lähedal PSP müüki juures. Kuid 2015. aastal Vita müüdud kogus oli ainult 12 miljonit. 
Minu arvates põhjust võib olla mitu:
1. Ülehind, kui ise konsooli peale siis ka mänge ja programme peale. Põhiline komplekt konsooli ja ühe mängu ulatus $ 300, samas kui kulud ühe mängu peale olid 30-100 $. Sellise hinnadega inimesel oli võimalus osta statsionaar arvuti või mobiil telefoni mis toetasid peaaegu sama mänge.
2. Kitsas spetsifikatsioon. Konsool on välja töötatud soovitavalt mängude jaoks, mis tegi teda väga kõrgelt suunamisega seadesega.
3. Android ... ümber sama ajaga kui  konsoolläks müüki, alustati kõvasti arendama ka app-ed Android Osi jaoks, millest sai suur hulk mängemis oli peaaegu sarnased nagu konsoolis. Ja asjaolu, et kulud Android seadme ja tema mänge peale oli palju vähem, mängih põhi rolli. Kallis seade muutunud tarbetuks.
Kolmandas näides Ma tahan rääkida üldisest ebaõnnestumisest projektides. Proekti ebaõnestus turul võib olla mitte ainult kõrg hind või kaua reliisi otamise aeg. Iga päev turule toodetakse palju huvitavaid esmapilgul, kuid lähemal vaatlusel mittevajalike seadmeid, nagu smart kruus, smart pliiats jms. Esmapilgul leiutised tunduvad lahe ja naljakad, kuid tegelikult ei too kasu. Sellise proektide ebaõnnetus müügi turul ei ole üllatus. Nende arendajad elavad ühe päevaga ja tundub väga emotsionaalsed, ei näe perspektiivi ... Nende leiutisted tunduvad neile olulisemaks ja kiire, nii et keegi ei püütnud nende idee varastatada üritavad turul oma projekti ära müüja, kui ei suuda proekti lõppuni viija, analüüsida avada potentsiaali.
Aga siin, ma arvan, on ka plussid. Tootjad, kellel juhtus nissugune ebaõnnestus, omandavad kogemusi ja teadmisi, mis tulevikus, kes teab, võib olla aitab nendele ronida kõrgemale midagi väärt arendada ..

No comments:

Post a Comment