Käesolevas artiklis ma tahan rääkida IT ja tehnoloogia
projektide kohta, mis minu arvates oli halvasti realiseeritud. Projektide kohta
mis ei suutnud maksimumi saada, kuigi
neil oli selleks kõik võimalused. Kõik allpool kirjeldatud, see on minu isiklik
arvamus ja võibolla ma kusagilt eksin. Nende seisukohast, saad sa alati jatta
kommentaare ja kes teab, võib olla ma muudan enda arvamus.
Esiteks tahaksin rääkida täielikust läbikukkumisest
Microsoftis. Sel hetkel, kui ta oli eostatud välja lasta selle
operatsioonisüsteemi nagu Windows Vista. Algse süsteemi nimi oli Longhorn ja Microsoft plaanis startida süsteemi juba 2003. aasta lõpus. Aeg tiiksus,
kuid süsteem, mis oli lubatud, turul ei olnud... Kõik avaldused ja vastused Microsoft
Corporationist oli ebamäärased ning edasi lükatasid tootmise aega. In the end,
Vista (tuntud ka kui Millenium 2) läks müüki 2007. aasta lõpus. Inimeste
ootused, kes on oodanud seda operatsioonisüsteemi ei olnud põhjendatud ....
Süsteem ei meeldinud inimestele päris algusest...
Millega se oli seotatud? ...
Minu arvates põhjused on ilmsed:
1. Liiga pikk ootamise aeg ... Pidev viivitused ja
ebamäärane lubadused, närveerisid inimesi. Ja juba algusest, kui süsteem jõudis
turule, kõik hakati otsima
igasuguseid vigu ja bug-i...
2. Halb ühilduvus erinevate seadmetega. Hoolimata asjaolust,
et Opsüsteem arendatati aastaid. Alates selle vabastamist, paljud seadmed ei töötanud
Vistaga, kuna ei olnud õige draiverite.
3. Süsteemi nõuded. Minu arvates nad olid liiga suurendatud.
Tavaline statistilise kasutaja, oma tavalise arvutiga ei suutnud korralikult
töötada vistaga, sest süsteem kasutas liga palju resurse. Microsoft lihtsalt ei
võtnud arvutamisele keskmise kasutaja koduarvuti...
Minu teisel kohal ma saan nimetada PlayStation Vita. Vita on
kaasaskantav mängu konsool, mis siiski toetab kasutamist teiste programmide mis
on kasulik igapäevaelus. Vita ilmus 2011 - täiustatud versioon tema vanema PSP
konsooli, mis ilmus lõpus 2004a. ja ajal
2013 oli 80 miljonit müüki. Esialgu planeeriti võima platvormi mis suudab toetada täis mänge kõrglahutusega. Ja Sony,
tundub mulle, ootas tulemusi, kui mitte suurem siis kindlasti lähedal PSP müüki
juures. Kuid 2015. aastal Vita müüdud kogus oli ainult 12 miljonit.
Minu
arvates põhjust võib olla mitu:
1. Ülehind, kui ise konsooli peale siis ka mänge ja
programme peale. Põhiline komplekt konsooli ja ühe mängu ulatus $ 300, samas
kui kulud ühe mängu peale olid 30-100 $. Sellise hinnadega inimesel oli
võimalus osta statsionaar arvuti või mobiil telefoni mis toetasid peaaegu sama
mänge.
2. Kitsas spetsifikatsioon. Konsool on välja töötatud
soovitavalt mängude jaoks, mis tegi teda väga kõrgelt suunamisega seadesega.
3. Android ... ümber sama ajaga kui konsoolläks müüki, alustati kõvasti arendama
ka app-ed Android Osi jaoks, millest sai suur hulk mängemis oli peaaegu
sarnased nagu konsoolis. Ja asjaolu, et kulud Android seadme ja tema mänge
peale oli palju vähem, mängih põhi rolli. Kallis seade muutunud tarbetuks.
Kolmandas näides Ma tahan rääkida üldisest ebaõnnestumisest
projektides. Proekti ebaõnestus turul võib olla mitte ainult kõrg hind või kaua
reliisi otamise aeg. Iga päev turule toodetakse palju huvitavaid esmapilgul,
kuid lähemal vaatlusel mittevajalike seadmeid, nagu smart kruus, smart pliiats
jms. Esmapilgul leiutised tunduvad lahe ja naljakad, kuid tegelikult ei too
kasu. Sellise proektide ebaõnnetus müügi turul ei ole üllatus. Nende arendajad
elavad ühe päevaga ja tundub väga emotsionaalsed, ei näe perspektiivi ... Nende
leiutisted tunduvad neile olulisemaks ja kiire, nii et keegi ei püütnud nende
idee varastatada üritavad turul oma projekti ära müüja, kui ei suuda proekti
lõppuni viija, analüüsida avada potentsiaali.
Aga siin, ma arvan, on ka plussid. Tootjad, kellel juhtus
nissugune ebaõnnestus, omandavad kogemusi ja teadmisi, mis tulevikus, kes teab,
võib olla aitab nendele ronida kõrgemale midagi väärt arendada ..
No comments:
Post a Comment